آخرین اخبار
کد مطلب: 124822
در شهرستان لردگان/
افتتاح نمايشگاه دست آوردهاي تحول نظام سلامت و ديابت+ عکس
تاریخ انتشار : 1396/01/20 11:51:27
نمایش : 1989
با حضور دکتر مرتضي هاشمي زاده رئيس دانشگاه علوم پژشکي استان چهارمحال و بختياري، معاونين بهداشتي و درماني و مسئولين شهرستان لردگان نمايشگاه ديابت، قاتل خاموش و نمايشگاه دست آوردهاي تحول نظام سلامت در آموزشگاه بهورزي لردگان افتتاح شد .
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ دکتر مرتضي هاشمي زاده رئيس دانشگاه علوم پژشکي استان چهار محال و بختياري در حاشيه اين همايش گفت: دانشگاه علوم پزشکي استان چهار محال و بختياري براي 13 سال متوالي رتبه اول کشوري بين 23 دانشگاه علوم پزشکي در سراسر کشور را کسب نمود .
وي به افزايش بيش از 600 تخت بيمارستاني در سطح استان خبر داد و گفت: از اين تعداد تخت بيش از 100 تخت بيمارستاني به شهرستان لردگان اختصاص داده مي شود .
هاشم زاده در خصوص آخرين سفر وزير بهداشت به اين استان اشاره داشت: در سفر وزير بهداشت به استان چهارمحال و بختياري 204 پروژه بهداشتي براي اين استان تصويب شد که هم اکنون 103 پروژه آن در حال انجام است و از اين تعداد 43 پروژه آن در شهرستان لردگان قابل اجرا است .
رئيس دانشگاه علوم پژشکي استان در پايان همايش با پاسخگويي به مشکلات بهداشتي شهرستان لردگان گفت: برنامه هاي اجرايي در سال 96 در حوزه بهداشت و سلامت شامل: اجرايي نمودن 204 پروژه تصويب شده سفر وزير بهداشت به استان،  راه اندازي طب اسلامي و سنتي و آموزش پزشکان عمومي به طب اسلامي، برنامه ريزي براي متخصصين دندانپزشکي در سطح شهرستان هاي استان و راه اندازي دانشکده هاي داندانپزشکي و دانشکده فناوري پزشکي که جديدترين فناوري هاي روز پزشکي در اين دانشکده آموزش داده مي شود و تکميل فاز دوم بيمارستان شهداي لردگان و  گسترش بخش I.C.U با 20 تخت در شهرستان لردگان و ... .

گفتني است نمايشگاه دست آوردهاي تحول نظام سلامت و ديابت، قاتل خاموش، اندازگيري فشار خون، قند خون و مشاوره رايگان به مدت يک هفته از 19 فروردين لغايت 24 فروردين سال 96  از ساعت 9 صبح الي 18 عصر در محل آموزشگاه بهورزي لردگان واقع در خيابان 17 شهريور نرسيده به دادگستري داير مي باشد.











 
 
انتهاي پيام/630 ل
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس